Masym34 Hemşireler bir iç zıbın kısa kol, alt üst takım ya da tulum, çorap, eldiven ve şapka istiyorlar yenidoğan için. Ben 2 oğlumda kısa iç zıbın ve hastane çıkışı kullanmıştım üstüne de ince müslin ile kundak yapmıştık. Birinin mayıstı diğerinin Ocak ayındaydı doğumu. Ocak ayına uzun kollu pijama aldım birde ince hırka sabahlık tarzı bir şey. Mayıs olanına da 1 kısa kollu 2 tane de uzun kol pijama aldım. Lohusayken çok terlemiştim ben ama annemlerde terlemeyle atlatırsın demişlerdi ve terledikçe iyi gelmişti. Birde çok dengesiz bir şey bir sefer kemiklerinize kadar üşürken bir sefer yanıyorsun soyunup dökülesiniz geliyor. Bence ikisinden de 1 takım alın derim. Ben normal pijama almıştım mesela günlük hayatta mevsimine göre kullanıyorum