Ssdgzl Merhaba kıymetli anne ve anne adayları 27 haftalık gebeyim ve sağ böbreğim de inanılmaz bir ağrı oldu ürolojiye gittim ve böbrek genişlemesi olduğunu söyledi çözüm olarak stent takılacağını söyledi ama genişleme şuan sınırda oldugu için bekleyeceğiz. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bu dayanılmaz ağrılarla nasıl başa çıktınız?
Eminekvnlk Ssdgzl merhaba şikayetleriniz hala devam ediyor mu bide nasıl bi yol izlediler bende de aynı sorun var 11 haftalık olduğum için müdahale edemiyolar
Dilaradmrak Bende de böbrekte dolgunluk diye çıktı. Ağrıyor bazen. Doğum doktorum sıcak su koymamı söyledi. Ve parol içebileceğimi söyledi, çok su içiyorum. İyi geliyor. Gebelikte normalmiş bu. Son zamanlarda çıkabiliyor. Doğum olunca geçecek