Merhaba kızlar . Beklenen adet tarihim 10 Mart . 8 Martta önce açık kırmızı pembe gibi sonra da kahverengiye dönen leke geldi iki saat sonra bitti . Bugün hiçbir leke gelmedi . Ancak iki sefer test yaptım ikisi de negatif çıktı . Ve 7 Martta betaya baktırmıştım beta 0.5 değer çıkmıştı . Burdan hamilelik çıkmaz değil mi ? Çünkü antibiyotik iğne vuruldum acilde iki gün önce . Hatta bu sebeple betaya baktırmıştım . Negatif olduğunu görüncede yaptırdım . Benim gibi yaşayan var mı ? gebelik varsa neden çıkmıyor ?