Sermec27 Aysemm44 ben bu benim 5. Gebeliğim ama üçüncü doğum olacak ilk iki oğlumda hiç böyle değildim şimdi üçüncü oğluma hamileyim hep ağlıyorum biraz önce bir video izledim horozu kesecekmis sahibi horozda anne anne diye bağırmaya başlamış adam da vazgeçmiş oturup bunun için ağladım 😁
ngksu Ben düzenli olarak yok yere bişeye deli gibi kahkaha atıp sonra ağlamaya başlıyorum hümgür hüngür sonra derin nefes alıyorum bi süre sonra geçiyo düzenli böyle özellikle geceleri😂😂
Esoss88 Hamile olduğumu öğreneli daha 3 gün oldu. Hesaplarıma göre 4 haftalık hamileyim ondan mı bilmem saçma sapan ne varsa ağlıyorum 😅 hormonlarım mı çıldırdı yoksa psikolojik mi anlamadım
ElaEge Haftadayım ortada hiçbir şey yok ve dokunsalar ağlıcak moduyum eşime de çok üzülüyorum napcaanı şaşırıyor ama bende napcamı bilmiyorum yardım edin yaaa