KzbnAlpaslan Kızlar ikisinin de gerek aciline gerek polikliniğine gidip hangisinden daha çok memnun oldunuz bilkente Etlikten daha iyi diyolar deneyimleyen var mı
Esrchn14 Haftam dayım etlige gidiyorum memnunum , kardesmin eşi de burda doğum yaptı oda memnundu , arkadaşlarımın bazısı bilkentte yaptı o zaman etlik acilmamisti onlar da memnun . Genel olarak hastane yeni olduğu için sistem olarak özelden farksız , ilgi alakaya da gelince doğuma girenlerin çok ilgili olduğunu duydum , illaki arada istisnalar olucaktir oda biraz şans nasip meselesi . Yakın olanı tercih etmenizi tavsiye ederim , çünkü ben yaşayacaklarımizin biraz şans ve nasip olduğuna inanıyorum
KzbnAlpaslan Esrchn14 okadarr haklısınız ki Allah iyilerle karşılaştırsın lafı hayattaki her alan için çok önemli ben etlikten memnun kalkamıyorum bı niyeyse hep stajerlere denk gelmek falan