Seyma5534 Kızlar iki yıldır test yapiyorum hiç böyle bişey başıma gelmedi sizce test bozuk olabilir mi regl 13 Mart tek çizgi olan dün sabah diğeri dün akşam yaptığım regla 4 gün var tedavi görüyorum üste çizgi var ama asagıya doğru yok oluyor gibi fotoğrafta pek belli olmuyor ama sizde böyle oldu mu hiç görebilen var mı
huysuz__ Seyma5534 bende böyle çıktığı ay gebelik yoktu 🤷♀️inşallah vardır sende bian önce dolsun kucağın😇