3babynur Esrashshshssh anlaşılıyor Doktorlar cinsel bölge oluşmadan dahi yapı olarak biliyolar kız mi erkek mi diye Yani tahmin edebiliyolar
Suhiss Esrashshshssh bana da oyle demisti sonra 15.haftada erkek olduğunu ogrendik heveslenmeyin benim gibi diye soyluyorum 😅
hayalim35 Esrashshshssh alışveriş için daha çok erken zaten ben 33+3 haftalığım yeni aldım eşyalarını
Esrashshshssh Suhiss nedense benimde içimde değişecek gibi his var herkese öyle pluyormus atsam ultrasondan anlar misiniz
Suhiss Esrashshshssh hic anlamam malesef ama genelde icinize dogan çıkıyor ben mesela gebelik testini yaptim test cubugunda pozitifi gordugumde bu erkek dedim size oldu mu oyle
07Tugce Esrashshshssh bize de yüzde doksan erkek demişti doktor sonra kız olduğunu öğrendik 18.haftada alışveriş yapacaksanız bekleyin acele etmeyin belli olmuyor