Arkadaşlar 18 şubatta kimyasal gebelik geçirdim klomenle hamile kalmıştım.Düşükten sonra takviye bir şeyler kullanmaya başladım hayıt özü vs. İğneden sonra afedersiniz su gibi akıntı gelmişti altıma kaçırmışım gibi 2 gündür yine öyle olmaya başladı hiç kendiliğinden çatlamazdı yumurtam acaba çatlamış olabilir mi tekrar ? Düzenli çatlayanların bilgisi vardır belki.Sık idrara çıkma ve bel ağrım da var fakat testlerim negatif çıkıyor gebelik değildir diye düşünüyorum.