Ölçüm cihazı ile her gün sabah açlık ,sabah tokluk ,öğlen ve akşam tokluk değerlerimi ölçüyorum .Ağzınıza ilk lokmayı atıp alarmı 1 saat sonrasına kurup ölçüm yapıyorsunuz .Herkesin şekerini çıkaran yiyecekler farklılaşabiliyor.Beyaz un ,şeker içeren yiyecekler yükseltiyor .Kısacası Google dan glisemik endeksi düşük yiyecekler olarak aratın meyve ,sebze vs ile ilgili yazılara erişirsiniz.Ben 26.haftadayım,yeni rafine şekersiz fıstıklı helva buldum tatlı niyetine benim şekerimi yükseltmedi.Yanınızda taşıyabileceğiz bir de paketli gıda var mamül diye geçiyor has mamül içi hurma dolgulu o da rafine şekersiz o da yükseltmedi.Dneediğim çok tarif var buraya yazmaya çalışırım .