Toprak-Elif Kızlar dün detaylı ultrason girdim ama cinsiyet sormayı unuttum. Kendi doktorum kız demişti. Detaylı ultrason yapılan yeri arasam CD verdiler yaaa hani doktor bakıp söyler mi kii? Başına böyle birsey gelen var mı???
Toprak-Elif mmozaa Aslında soracaktım. Benim riskli gebelik hersey için tek tek güzel şeyler söyleyince o heyecanla unuttum 😄😄😄🙈🙈🙈
Damla_pelin Kızlar ben şuan 18+3 detaylı ultrason gerekli mi ? İkinci gebelik bu ilkinde hiç duymadim doktorumda bsy dememisti
Betul-97 Damla_pelin Yakın akrabam demişti doktorlar öneriyor çünkü bazen karında müdahale edilebilecek şeyler olabiliyormuş onları görmek için yapın diyorlar. Bende 18+1 oldum 5 nisana randevu aldım 22.haftamda gideceğim inşallah. 22.haftada daha iyi diyorlar