Bir oğlum var 2. Ye hamileyim. İlkimin adı Yaman. İlk oğlumuzun adını ben koymuştum. 2. Çocuğumuza isim olarak eşim koymak istedi. Başından beri Eymen olsun çok beğendim diyordu. Sonra bir ara şarkı dinlerken Haktan adını gördük. Her şey Allahtan der gibi çok güzel isimmiş dedim. Aslında evet kafam karıştı bu da çok güzel dedi. Neyse sonrasında o isim öyle kaldı biz hep Eymen diye kabullendik. Derken eşim sık aralıklarla rüyasında Haktan ismiyle oğluna seslendiğini gördü. Rüyasında üçümüzü kuş izlerken de görmüş. Bu isimle seslenme rüyası 3 kere görülünce durup bi düşündük neden sık görüyor acaba o ismimi koymamız mı isteniyor diye. Ne düşünüyorsunuz arkadaşlar rüyada isim görmek konusunda. Böyle olup isim koyan var mı