Haticeburak06 ben sadece 40′ı çıkana kadar giydirebileceğim kadarını şimdilik aldım sayılır. ablasından da zıbın çorap ve unisex bir kaç bir şeyi var. abartmaya gerek yok. zaten kırkı çıkınca yaz gelmiş olacak ihtiyaç soranlara 6-9 ay, 3-6 aylık yazlık bişiyler alabilirsiniz diyorum.😃
onun dışında kapı süsü, nevresim, ışıklı top, örgü korumalık gibi şeyleri cinsiyet öğrenir öğrenmez yaptırdım heveslendim💓💓