Deletedmom_72 Donuss ben koydum emmedi oğlum hastane de mama vardı ama içim rahat etmedi hastane çevresine de mecbur alındığı için çok yüksek fiyat
BirazbundanBirazondan1 Donuss ben koymuştum. İyi ki de koymuşum. Emme refleksi varsı. Ama uyumaktan ememedi uyanmak istemedi. 😅Hemşire bile uyandıramadı. O sırada az da olsa mama erin desiler verdik
Mii Donuss bence alıp koyabilirsiniz ben koymamistim ilk gün sütüm sütüm yoktu hastane mama vermişti ama sonuçta eve geçince biz tekrar mama almıştık sonrada sütüm gelmisti
rich_mom Ben almadım da almicam da süt gelir her türlü psikolojik olarak kendimi ona hazırlıyorum almaya güvenmemek gerek
elmaelmaelma Koymanıza gerek yok, hastanede oluyor zaten. Gerekirse refakatçiniz de çıkıp alabilir eczaneden veya marketten.
Edaa3595 Donuss ilk gebeliğimde almamıştım doğum oldu kızım emmedi eşim gidip eczaneden almıştı. İkinci doğumumda alıp koyacağım çantam da bulunsun diye Sma marka alacağım