Prmdkanneee lilyum_ ben olsam sabah kesin bi tane daha yapardimmm senden cesaret aldım benim de yapasım var ama bilemiyorummmmm
Nuriay lilyum_ https://img.imgyukle.com/2024/03/13/yeESht.jpesuan benimde boyle bugun tekrar yapicam koyulasip koyulaşmadigina bakicam
lilyum_ Prmdkanneee evet yaptım 3 defa test yaptım. İlk ikisinde silik cizgi çıktı. Sonuncuyu bugün yaptım cizgi göremedim. Muhtemelen betam sıfıra yakın derecede düştü ve gebelik yok
lilyum_ Prmdkanneee çizgi varken sonra kayboldu o yüzden olacağını sanmıyorum. Daha vakti var demekki