Gozdecaner Hayat31 yazin kullandım ben sadece sivrisinekler mahvediyordu yoksa çocuğu onun dışında kullanmadım hiç
mmozaa Hayat31 benim beşiğimden sürekli çıkıyordu. yoruldum komple söktüm. çok şart değil sinek meselesi yoksa
snowglobe Hayat31 gereksiz bnce. Nerede yaşıyorsunuz. Sinek falan demişler de bizde öyle bi problem olmadığı için hiö kullanmadım.
Hayat31 Gozdecaner bizimkide yaz çocuğu olucak ve köye falan götüreceğim 40indan sonra diye kafam karıştı
Hayat31 Bilemedim ya. Şimdilik anne yani olsun diye aldım park yatağı. Seneye yatağını değiştiricem o yüzden almadım açıkçası
Gozdecaner Hayat31 park yatak cibinlikleri var trendyolda falan 100 TL ye uygun lastikli uyudugunda geçirirsiniz hemen hem içiniz rahat olur bir sonraki yatağını kendinden cibinlikli istediğiniz gibi yaptirirsniz
Hayat31 Gozdecaner geçirmeli var aslında ya. İşe yaramaz diye düşündüm de. Diğerleri gibi perde tüllü demirli değil yani sadece direk yataga geçen var
Hayat31 mmozaa evde zaten sinek olduğu için yazın raid falan kullanıyoruz. Bebeğe her halde zararı olmaz onun. Kendimiz de uyuyamıyoruz onlardan🤦
Hayat31 snowglobe İstanbul’da canım. Ve hep sinek oluyor evimizde🤦köy ise ya eşimin köyüne gidiyoruz Sivas’a ya da benim memlekete hepsinde var 😁