Artı bunların yanında ben isimlik yaptırdım(müslin battaniye , müslin yastık kılıfı ve puset örtüsü) pijamalarımı da lcden aldım uygun fiyata bir de nolur ne olmaz diye elbise pijama aldım doğum sonrası için dikişlerim olur diye onun haricinde aklıma başka bir şey gelmiyor benimde bir buçuk ayım kaldı son ihtiyaçlar olarak deterjan biberon yıkama fırçası vs şeyler kaldı bu kadar