SelmaGmss Kızlar aynı ay aynı haftada olanlar, neler yaptınız bugüne kadar hazırlık olarak,neler yaşadınız. Benim doğumum uygulamaya göre 18 Eylül gözüküyor şuan 12 haftalığım
Galya15 SelmaGmss Canım benimki 30 Ağustos gözüküyor ikinci hamileliğim kızım da aldığım her şeyi dağıttığım için ben şimdiden bebek arabasına organize Düzenleyici Beşik içi korumalığını aldım doktor cinsiyet söylemedi Ama ebebekte aventin emzikleri indirimde olduğu için unisex model aldım Yani ufak ufak her şeyi tamamlıyorum Çünkü ilk hamileliğimde 25’ten sonra alırım dedim Pandemi çıktı sokağa çıkma yasagi kaldı hiçbir şeye gidip kendim seçip alamadım
gokcegn21 SelmaGmss bizim de 18 Eylül ama sezeryan olacağım diye 1 hafta erken alınır Büyük ihtimalle . Hiç bişey yapmadım bulantılar ile savaşıyorum. Cinsiyeti öğrenince yavaş yavaş alırım bisyler
Reina SelmaGmss bende 13+0 dayım. 14 eylül görünüyor. 3 gebeliğim ve çok zor geçiyor. 25 mayısta doktor randevum var cinsiyeti öğreneceğim nasipse😍 30. Haftadan önce alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Bakalım nasip
Hulya-003 Galya15 bende 31 ağustos 1 Eylül gözüküyor aklım karıştı ben şimdi hangi ayın annesiyim 🤣🤣normal doğumda olunca bide cinsiyet erkek olunca artık Eylül ortasında da doğurabilirim🤣🥰😍
gokcegn21 Reina 25 Mayıs çok geç olmaz mı 12 +4 teyiz 15. Haftada gjdecem cinsiyet için aşırı merak ediyoruz tabiki Allah’tan tek dileğim sağlığı eli kolu düzgün evlat 🙃
Reina gokcegn21 mart yerine mayıs yazmışım 😄😄 Ben Hollanda da yaşıyorum burdakiler 20. Haftdan önce söylemiyor onlara kalsa 2 mayısta öğrenecktim. Ücretli şekilde başka yerde baktıracağım