XBirmelekannesiii Jızlar iki gündür bebeğin hareketlerini neredeyse yok diye çok kadar hissetmiyorum gün uyandığımdan beri hiç hissetmedim siz işe acile gitmeli miyim riske de atmak istemiyorum 3 santim açıklığım da var ne yapmalıyım
Bb95 XBirmelekannesiii bence bi gidin doktorum bebek hareketi son haftada önemli dedi suyu azalınca hareketleri azalıyormuş
XBirmelekannesiii Bb95 yani insan suyu gelince hissediyor mu bilmiyorum et gebeliğim olduğu için pek fazla bilgim yok ama veya su gelse işte derim diye düşünüyorum yani akıntım falan hiç yok
Zeyy12 XBirmelekannesiii Su az azda gelebiliyor sızıntı şeklinde ilk hamileligimde benim öyle gelmisti fsrketmemistim normal akıntı sanıyordum. Siz yinede bı gidin bence son haftalar sonuçta içiniz rahat etsin
Bb95 XBirmelekannesiii benim sızıntı şeklinde akıntıyla gitmiş sanırım suyum azalmış pazartesi tekrar yatış verecek doktor 40 a gireceğim için
XBirmelekannesiii esmaerdemir gittim nts’ye bağladılar nts’m güzel çıktı ultrasona baktılar bebek hareket ediyor ama ben hareketlerini hissetmiyorum ben hissetmediğim için yatış vermek istediler ama ben kabul etmedim eve geldim pazartesi tekrar gideceğim