Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı doktorum 1 cm açıklığın var aşağı inmiş biraz dedi bebeğin durumu iyi 32 den beri sancılarım olup duruyordu serumla durdurdular. Doktorum artık 36dan sonra durdurmuyoruz dedi her an sancı çıktığında alıcam dedi normalde doğurabilirsin çatın iyi onu deneyelim önce dedi benimde ağrılarım sancılarım sürekli çıkıyordu bugün ilk defa çıkmadı. Ptesi ya da Salı erkenden tekrar gel dedi sancı varsa doğuma alacak sanırım. 36küsür oluyorum o zaman bebeğimde 2800 gram şuan ve ben şeker hastasıyım bu haftalarda doğsa küvöz durumu vs olur mu ya da erken mi oluyor ilk gebeliğim biraz tedirginim