Kızlar ben 2019 yılında bi sağlıksız gebelik yaşamıştım değerim 16 çıkmıştı iki gün sonra falan 20 lerdeydi sonra kanamam başladı herhangibir müdahale edilmeden kanla düştü beta da sıfırlandı. Korkumdan kaç yıl düşünmedim🥲 Ben şimdi hamileyim aradan kaç yıl geçti onu unutmuşum doktor ilk gebelik mi dedi evet dedim hiç aklıma gelmedi. Bi sorun olur mu? Acaba bilse önlem falan mı alıyorlar kafama takıldı.