parlaayyy Merhabalar benim ilk hamileliğim ve 4 aylık olduk ama bu iki gündür kasıklarımda özellikle sol kasığımda keskin ağrılarım var acaba normal mi doktora gitmeli miyim bilgi verirseniz çok sevinirim 🥰
Yasminnnnn parlaayyy Bende de vardı doktoruma yazmıştım Enfeksyon olabilir dedi idrar tahlili verdim Enfeksyon çıktı ilaç başladı canım
XBirmelekannesiii parlaayyy rahim büyüdüğü için bebek de büyüdüğü için kasık ağrıları çok fazla oluyor o aylarda çok şiddetli bel ağrısı da eşlik ederse sadece az olursa o zaman endişe etmelisiniz onun haricindeki kısık versin normaldir