Busrakrkmz28 Kızlar düşük tehlikesinden dolayı 1 haftadır yatıyorum pazartesi yani yılbaşı gecesi 10 gün olacak yılbaşında eşimle dışarı çıksam bir kaç saat Bi sıkıntı olur mu. Düşük tehlikesi yaşayanlar kaç gün yattınız. Kanama durdu bu arada 5 gün önce
bulutunannesi33 Busrakrkmz28 cnm hoplayıp zıplayıp ne blm kendını yerlere vura vura oynama yapmazsan kı yapmazsın 😂 hıcbısey olmaz allah ıznıyle genede dktruna sor tabı
Busrakrkmz28 bulutunannesi33 yok canım ya ne hoplayıp zıplaması 😁illa yılbaşına özel değil sadece değişiklik olsun diye yoksa mütevazi bir gezme diyelim :)
bulutunannesi33 Busrakrkmz28 yanı bır yuruyus bır yemek tabıkı olabılır cnm cocuk deglz ogrenclık zamanlarm geldı aklımada o yorumu ondanyaptım 😂😂hop hophopla cekırge mısalı bır oyanama sklı😂😂