1 hafta önce kontrole gitmiştim bir sorun yoktu bebekte sadece suyu azalmış demişti doktor. Şu iki gündür çok hareket etmiyor çok minik bir iki hareketi oluyor ama gün boyu durgun. Karnım taş gibi oluyor sancılanıyorda ara ara. Acile gitmek gerekir mi normal mi acaba ? Aynı haftada olup hareketlerinde azalma yaşayan var mı