Aybarssena yani açıkçası benim için öyle dayanılmaz bir şey değildi yan odamda kadının biri acıyor yeter diye kendini yırta yırta bağırıp bir yerlere vuruyordu e bende ilk gebelik baya korkmuştum ama hiçte öyle olmadı benim kendi sancımda başladı sonradan 10 da suni sancı vermeye başladılar 12 gibi kestiler kendi sancım başlamış diye 15.30 da doğdu şükür ki öyle çok kötü olmadım hatta bebeğim hala gelmiyordu sağolsun doktor üstten bastırdı da öyle sonunda geldi en dayanamicam artık dediğimde doğum başlamıştı zaten yani ondan sonrası çok hızlı oldu