EY90931524 Merhaba ben 6 haftalık hamileyim 10 gündür folik asit kullanıyorum fakat kullanmaya başladığımdan beri şişkinlik hissediyorum 😔 yediklerime dikkat ettiğim halde karnımdaki şişlik hissi kaybolmuyor.
nununundunyasi EY90931524 değişen ve büyümeye çalışan vücudun sende şişkinlik uyandırıyor canım folik asit ve beraberinde kullanıyorsan vitaminler birebir kilo yapmaz o kadar. Gebeliğinden ötürü şişiyoruz 🥰
Maviii_98 EY90931524 yok canım bizim planlı gebelikti gebelik öncesi 3 ay kullandım gebeliklede 3 ay daha kullandım kilom aynı rakamlarda ileri geri yapıyordu hep. Hala multivitamin kullanıyorum 18 haftalık olduk kilom aynı değişmedi. Ama bünye ile mi alakalı onuda bilemicem yanıltmayayım yine. İstersen doktorunla konuş.
Mii EY90931524 ilk haftalarda bendede olmuştu şişkinlik 8.haftadan sonra duzelmistim çok normal ilk haftalarda şişkinlik oluyor
EY90931524 Teşekkür ederim bilgileriniz için. Evlendikten sonra çok kilo aldım ve diyet sürecindeydim, sürpriz gebelik oluştu. Kilo takıntı haline geldi sanırım korkuyorum 🥺