inarches canım benim kızım 3 ay uzayan sarılık geçirdi ve ben tecrübesiydim birde yalnızdım bir büyüğüm falan ne yazık ki yoktu o süreç çok zordu doktor bana sürekli emzir diyip durdu çocuğumu harap ettim farklı doktora gittim sütümün tam doğurmadığını emzirirken beberona baslayabilcehimi söyledi ve ben dediğini yaptım anca o şekilde geçti önce emziriyordum ardından biberonda veriyordum ne kadar doyarsa o kadar çabuk geçecek inan canım Allah kolaylık versin