1fatma_nurr Kızlar 21. Haftamdayim bi gün cok iyi hissediyorsam bugün hic hisetmedim nerdeyse normalmi acaba bu durumu yaşayan varmı
BirazbundanBirazondan1 1fatma_nurr daha küçük olduğu için düzensiz olur hareketleri. İlerleyen haftalarda düzelir hareketleri
Toprak-Elif 1fatma_nurr bende de aynı genelde gece yarısı hissediyorum 3-4 gibi o zamanlar hareketleniyor. 21+2 deyim
Tugces27 Tatlı bişeyler yersen hareket hissedersin ben 21. Haftama yarın giriyorum dün çok hareketliydi çünkü fazla tatlı şey yemiştim bugün yemedim fazla hareketli değil