Merhaba arkadaşlar bnm 24 te risk başladı 1 gece hastanede yattım ciğer geliştirici iğne yapıldı sonra dinlendim progestan falan kullandım şu an 34 haftalık sanki leke şeklinde kanamam olmuş akıntı ile birlikte ama bir haftadır progestanı bırakmışım öyle olan var mı tekrar devam mı etsem progestan a