busraozkan33 Kızlar bugün 38+5 olduk normal doğum beklersen doktorum bugün çatımin dar oldugunu pazartesi sezeryana alacağını söyledi belden aşağı uyusturacaklarmis ameliyattan çıkınca kafamız narkozlu gibi güzel olur mu yoksa belden aşağı olduğu için normal mi
busraozkan33 oylesinebiri0 korkutmak istemem ama biraz acıyor ya, çatala yatiyosun doktor elini nerdeyse bileğine kadar içine sokuyor ne kadar rahat olursan o kadar az acır
umrumdadegil busraozkan33 yok canım korkma😂 o genel anestezide olur ben genel oldum ama çok şükür bişey saçmalamadım sadece konuştuğum şeyleri hatırlamıyorum pek😂