Kızlar çatlatma iğnesini vurduralı 11 gün.Aşılama yapalı da 10 gün oldu dün dayanamadım kan verdim kanda beta hcg 0.70 çıktı bugün de idrar testi yaptım ama silik çizgi bile çıkmadı bu saatten sonra yükselme ihtimali var mı .siz kaçıncı günde öğrendiniz