Defnem06 Kızlar bir düşüğüm bir de kimyasal gebeliğim olduğu için doktor ecopirin kullanmamı önermişti. Bu ay adet oldum maalesef. Ecopirini adet dönemlerinde kullanmalı mıyım? Bilgisi olan cevaplayabilir mi??