Sudenrfidann Gümüş kapak önerir misiniz nasıl kullanılıyor hangi marka daha iyi yardımcı olur musunuz
Medos123 Sudenrfidann ben kullandım çokta memnun kaldım. Ben e bebekten almıştım 925 ayar. Doğumdan 1 ay önce başladım kullanmaya hiç yara olmadı göğsüm. Çok rahat ettim
minikmucizeemaak Sudenrfidann E bebekten almıştım 1 saat kullanamadım bile satıyorum hatta güzelce kaynattım ben rahat edemedim açıkçası çok yaram da olmadı
mavikalpvemavikalp Sudenrfidann e bebekten aldım 999 ayar olanı onu daha çok öneriyorlar doğumdan 1-2 hafta önce kullanmaya başlayın diyolar
Gloria06 Medos123 nasıl kullandığınızı yazabilir misiniz? Ben lansinoh sürüp ğstğne kapatıyorum 3 saat falan… henüz 37 haftalık hamileyim🙏
minikmucizeemaak Sudenrfidann Bende önceden almıştım erken yani, ama dediğim gibi kullanamadım boşuna para vermiş oldum. Happy kidstr 2. El satış gar oraya koyacağım
Medos123 Gloria06 göğsümün ucuna koyup sütyenle destekliyodum. Ama sürekli çıkarıp silip kurulayın içini çok terleme yapıyor çünkü.