Kızlar 28+6 olduk bugün doktor fertamir adında suya karıştırılıp içen demir ilaci vermişti günde 2 sefer içmem gerekiyormuş ama içemiyorum midemi çok ağrıtıyor bende bıraktım sadece d vitamini damla kullanıyorum benimle aynı problemi yaşayan var mı demir ilacı kullanmazsak birşey olur mu acaba