Mehmetars Bu sabah nişanım geldi ara ara sancılarım oluyor sanırım bugun doguma giderim sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum dualarınızı bekliyorum 🤲
Dnmzzeda Mehmetars Hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 Kanala ne zaman girmişti acaba ve nişan kanlı mıydı
mavikalpvemavikalp Mehmetars squat yap hurma ye ılık duş al sancıların sıklaşınca git derin derin nefes almayı unutma sağlıkla gelsin🤗🤗🌺🌺🥰🥰
yagmur_vera Mehmetars 10 günü geçti benim de nişanım geldi hatta geldiği gün kesin doğururum diyordum. Çünkü reğl ağrısı gibi belimde, ayağımda ağrılarım oldu ama 39+2 ile hâlâ beklemedeyim.
Mehmetars Dnmzzeda evet nişan kanlıydı 1 haftadan beri dogum pozisyonu almıstı dün kontrole gittim bugun nişanım geldi sabah sancılarımın tamamen artmasını bekliyorum hastaneye gitmek için
yagmur_vera Mehmetars Öğlen perine masajı yaptım ondan beri ben de duramıyorum ama emin de olamıyorum. Hayırlısı ile güzel haberler alalım 🙏 inşallah. Sağlıcakla gelsinler bebeklerimiz🥰
Mervesrsy Mehmetars ay n’aptınız merak ettim ben de 39+5 oldum 1 haftadır şiddetli sancılarım gelip gidiyordu ama bu sabah itibariyle nişanım geldi ondan sonra da sancılar gelip gidiyor sabaha inşallah doğuma gideceğim gibi ben de
Mehmetars Mervesrsy aksam 9da sancılar baslado az az gece 3 de sıklaştı sabah 5 de hastaneye gittim 7 25 de dogum yaptım
Burcu58 Mehmetars yaa Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah gözünüz aydın olsun 😍 kolay oldu mu benim de üçüncü doğumum olacak korkuyorum yinede