Nursemom90 bendede çıktı canım ikiside ilaç kullandım geçmedi şimdi fitil yine ilaç kullanıyorum bakalım her söylenene kulak asma derim.36+3 haftalığız doktorda genelde görülen durum olduğunu söyledi korkma yani canım bu zamana kadar doğurmadım hala bekliyorum 😀