Selamlar, 30. Haftamdayım bebeğimin tam göründüğu sadece 1 fotoğraf var o da detayli ultrasonda verilen. Bu normal mi benim doktorda mı sıkıntı var bugun de kontrolum vardi eli yuzunde dedi bir fotograf verdi ne oldugu belli degil yuzu yok cocugun kolu mu bacagimi hic anlamadim bitirdi gorusmeyi o kadar merakla gittim ki hayal kirikligi oldu 🥲