Dnzdstn uzaktaki birine gönderecekseniz en iyi yol otobüsle gitmesi. Buz küplerine sararak otobüse verirseniz otobüste dolap oluyor oraya koyabilirler. Bende kızımın kanını otobüslerle gönderiyorum bazen hiçbir şey olmuyor.
Diğer türlü kargo riskli. Ordan oraya savuruyorlar güneşte bırakırlar geç gider yazık olmasın bence.
Allah hayrınızı kabul etsin 🙏