Funda54 erken doğum bütün gebeliklerde oluyo o yüzden artık kendimi kasmayi bıraktım iki oğlumu erken doğurdum 1 hafta kuvezde kaldılar ikizde de riskler var tekilde de Rabbime emanet ettim bebislerimi sizde kendinizi korkutmayin bazen öyle diyorlar 38 39 haftaları gören ikiz anneleri oluyor kendimi öyle avutuyorum