Biraz Uzun Oluyor Kusura Bakmayın .. Bende Buraya Hep Hikayemi Yazmak için Sabırsızlanıyorum Ne zaman Banada Nasip Olur Diye Ve çok Şükür Nasip Oldu Çok Şükür .
Planlı Sezeryan olacagim İçin Çok Heycanliydim streste Vardı Tabi Pazartesi Saat 6′da Kalktım Zaten o Gece Hiç uyuMadim Çünkü Bı Evladım Daha Vardı onu Bırakıp Gitmek Benim iciN Çok Zordu öpTum YavRumu Evden Çıktım hastaneye Varana Kadar saat 6bucuk Oldu acilden Giriş Yaptık Dogumhaneden Servise Yönlendirildim Yatış Yapıldı O Ara Saat 8 Olmuştu Odama Geçtim Kıyafetlerimi Çıkarttım Beklemeye Başladım Çünkü Benden Önce iki Sezeryan Vardı Beni Bı stres Aldı Sondamİ odada Taktılar O Kadar aciMadi eşime Diyorum Kızımı Getirsinler son bı defa Görim duygu Yoğunluğu Yasiyodum Kızımı Getirene Kadar Beni Götürdüler Yanımda Tek eşim Vardı Sağolsun beni Sakinlestiriyodu Ameliyat esnasında Çok Bekledim Bide Griptim Gelip Giden Soruyodu En sonda beni Aldılar spinal İğnesi Hiç Acitmiyor korkMayin damar Yolu daha Çok Açıyor doktor Geldi Başlıyoruz Dedi Beni bı panik taNsiyonum düştü Midem Bulandı maske Takmislardi bı sürü Serum bağlamışlar tir tır titriyodum beni sıcak Tutmak için herşeyi Yaptılar ama Ben bı turlu ısınmadim bebeğimi cikardilar temizlediler Hasta olduğum için yanaGima vermediler Çok Üzüldüm o Zaman 11.43 Bebeğim Dogdu götürdüler enfeksiyona Maruz Kalmıştı ben çıkana Kadar Saat 2 olmuştu Hep Tansiyonum düştüğü İçin biraz Geç çıktım Odama Geldigimde Hala Bebeğim gelmemişti ben Hep Nerde Diye sorup Duruyodum O Beni Biraz üzdü En korktuğum Şey Karına Basma Olayıydi Boşuna O Kadr stres yapmışım Uyuşuk olduğum İçin Hiç Hissetmedim toplam 3 defa Bastılar fazla Ağrı hissetmedim Korkmayın Bence . İlk Ayağa Kalkisimda Kimseden Yardım Almadım Kendim Kalktım Hatta Artık Kendim yuruyebiliyordum kimse yardım etmeden sütüm Hemen Gelmedi o yüzden Mama Takviyesi Yaptım Sezeryanim en Kotu Yanı 3 gündür Basım Çok ağrıyor bilmiyorum Niye gözümü Dahi Açamıyorum Yeni biraz iyiyim Çok Şükür Bebeğim yanımda Uyuyor Bende Hikayemi yazaBiliyorum Rabbim Olamayan Herkese hayırlı Evlat Nasip Etsin iki Çocukla Alışmaya Çalışıyoruz 😄😄😄😄❤️♥️