Tugce_-2532 Merhaba kızlar 11 haftalık gebeyim 2 li tarama testi yaptiricam İstanbul Avrupa yakasinda oturuyorum bildiğiniz yapan devlet hastanesi varmı
AyEr Tugce_-2532 devlet hastanesı olarak kanunı onda da sıra almanız lazım ve 8 ile 10 haftalıkken alıyorlar anca özelde yaptırırsın