Arkadaşlar 14.haftadayım burun tıkanıklığı psikolojimi bozdu 2 haftadır uyuyamıyorum dr alerji spreyi yazdı asla açmıyor bende 2 gündür iliadin sıkıyorum ama çok az dozda hiç kullanan oldu mu bu süreçte diğer türlü psikolojik olarak çökeceğim iyice. Arada kullanıp doğuran oldu mu teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🥺