ummuhanpolat12 Bebeğin suyunun yok denecek kadar az olduğunu söyleyip yatış verdiler 21 haftalığız henüz kürtaj olabilirsin dediler daha önce bu durumu yaşayan var mı lütfen bilgi verin çok korkuyorum
MahurunAnnesi ummuhanpolat12 havuç suyu bebegin suyunu yükseltiyor katı meyve sıkacağı varsa sabah aksam bir bardak icsen bir haftada bile etki edecek kese yirtilmadiysa çözümü var Allah bebegini sana bagislasin Çok gecmis olsun 🤲🏻
gzm_42 ummuhanpolat12 benimkide az di ilk oglumdayken zemzem suyu içtim doktor zemzem suyu iç yoksa sknti dedi 1 hafta içinde suyu kendine geldi bence zemzem suyu için çünkü zemzem suyu idrarla değil terle atılır o yüzden için sizde Rabbimin mucizesi çok
ummuhanpolat12 MahurunAnnesi şuan hastanedeyim annemden isteyeceğim hastaneye getirsin inşallah işe yarar kese yırtılmadı çok şükür Allah razı olsun🙏
MahurunAnnesi ummuhanpolat12 google a yaz kadinlar kulübü hep paylaşmış havuc suyunu kullananlar fayda görmüş şeker yükseltiyor ama takiplersin hastanede kontrol ederler zaten
gzm_42 ummuhanpolat12 rica ederim canım senden de Allah razı olsun inşaallah Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ❤️