Beren77 Kızlar ne zaman başladı ne kadar devam etti benim sag tarafım agrıyor 4 haftalığım uykumu bölüyor bel agrım
Serendipity16 Beren77 8. Haftamda başlamıştı bir daha hiç gitmedi maalesef 29. Haftamdayım ama bende bel fıtığı var ondan dolayı magnezyum falan hamileliğin ortasında verilir genelde ama ben 8. Haftadan beri kullanıyorum yine de ağrıyor işte
aloevera 16dayım, devam ediyor. dr normal dedi. özellikle ince uzun kadınlarda çok olurmuş. bolca yatıyorum
Beren77 Serendipity16 ben yeniyim iki hafta geçmesini bekliyorum doktora gitmek için bakalım gerçekten kötü bi durum uyku uyuyamıyorum
busbus22 16.haftamdayımmm azıcık iş yapıyım hemen belim ağırıyor doktorum yürüyüş yapmamı önerdi eğer böyle olursa son haftalarda cok daha zor olacagını söyledi😔😔