hellomama Merhaba arkadaşlar 24 haftalık gebeyim , hendik medipol Aytekin hanım ile görüşmeyi düşünüyorum , gördüğüm yorumlarda hep ssvd yapanlar memnun ama hiç mi mutsuz olan yok acaba ?
Reina hellomama hayatımın en doğru kararıydı. 3. Ye gebeyim bunu da normal istiyorum. Tek bir dikişim bile olmadı. Nehir Bayram da yaptım
Gokceulcay hellomama Bende 26 haftalıgım aytekin hanıma gidiyorum özel ebe tuttunuzmu merak ettim ssvd adayıyım
2bebek1 Beybitooo Allah nasip ederse iki doğum arası 2 yıl 2 ay olacak. Önceki sezaryen öyküsüne göre ve anne bebeğin şimdiki sağlıksal koşulların elverişliliğine bakılıyor.
Beybitooo 2bebek1 benim 4 yılı geçmiş olacak ama doktor hiç böyle bişeyden bahsetmedi gerçi cesaretimde yokta 🤦🏻♀️
2bebek1 Beybitooo düşük bir oranda da olsa rüptür yani eski rahimdeki kesi yerinin yırtılma ihtimali var o sebeple maalesef her doktor bu riski almak istemediği için desteklemiyor özellikle destekleyen bir doktor bulmak gerekiyor. O yüzden bahsetmemiş olabilir
Ugurhilal hellomama hayırlısı olsun hakkınızda bende çok istedim ama bana asla olmaz dedi 2yıl 10 ay olacak aralarında ama ilk neden sezaryen diye sordu anlatınca asla olmaz sezaryen olacaksın dedi
hellomama Ugurhilal benimde 2 yaş 2.5 ay olacak inşallah kabul eder ilk sezaryenim iyi geçti ama ikinci kez sağlık sorunum olmadan ameliyat olma fikri beni hiç mutlu etmiyor
Ugurhilal hellomama benim de çok kolay geçti ilki 24 saat olmadan evime geldim çıkarttılar çok iyiydim doktor da hep normal doğum yaptıran bir doktor ama olmaz dedi bende çok üstüne düşmedim bu olayın hayırlısı neyse o olsun bakalım
hellomama Ugurhilal aynen benim doktorumda öyleydi gelişimi durup hareketsizlik olduğu için suni sancı deneyip 11 saatin sonunda ben mosmor olunca sezaryene alındım sonrası çok rahattı ama evde bir çocuğum daha var ve bu gebeliğim inanılmaz bel ağrısı ile geçiyor o yüzden normal doğum istiyorum Pendik’te evime o kadar uzak ki trafiksiz 1 saat sürüyor nasıl olur bilmiyorum