busraali22-08 İlk gebeliğim nasıl oluyor bilmiyorum Google’da detay vermiyor kafamda oluşmuyor nasıl muayene ediliyor acı oluyor mu ve doğumu erkene çekme durumu var mi lütfen tecrübe edenler yazabilir mi
Yasmiyy busraali22-08 2 gün önce oldum benim de ilk gebeliğim ve bi kaç saniyelik işlem yani doktor jel sürüp eliyle bakıyot benim canım hiç acımadı
mavikalpvemavikalp busraali22-08 kendini kasarsan acır rahat bırak eldivenli eline jel sürüp iki parmağını sokup çıkarıyor öyle aman aman bişey değil
busraali22-08 mavikalpvemavikalp peki çatı muayenesinden normal mi sezeryan mi ona karar veriyorlar mı yoksa son anda mi herşey belli oluyor çünkü devlette doğum yaomayi düşünüyorum ozelin malum fiyatlar 🙄
mavikalpvemavikalp busraali22-08 bende devlette yapıcam en iyisi devlet Özeldeki doktorlar çok sezeryancı ya devlette ebeler doğum yaptırıyor o yüzden normal daha çok oluyor Annenin bebeğin sağlığı iyiyse normal yapıyorsunuz kendi isteğinizle sezeryan yapmıyor doktor
Yasmiyy mavikalpvemavikalp ben özel takipliyim ama doktorum sonuna kadar normali destekliyor 40 da gelmese bile 41 i bekleyeceğiz diyor bence doktor farkı yani