Elyademirhan Iyi akşamlar kızlar istanbul gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezine gidenler varmı aranızda lütfen yazın
Pinarclk Elyademirhan henüz gitmedim ama doktorum ikili testi orada yapacak bana. Maliyeti de az değil bazı hastanelere göre. Siz de mi oraya gidiyorsunuz
Elyademirhan Pinarclk evet canım ben 2 ayından o hastaneye gidiyorum ikilimide orsa yaptırdım 80 tl muane ücreti şu an 25 haftalık hamileyim
Pinarclk Elyademirhan bana ikili teste 300 dedi doktorum. Normlde belde tıpta kontollerim ama doktor kadın saglıgında yapcam ücreti 300 dedi. Siz nekadara yaptırdınız
Elyademirhan Aybuke5 benim doktorum fahri inan bey canım yok bir sorun yok sadece soruyorum benim gibi gidenler varmı bende memnun kaldım doktorumdan
Yagmur_92 Elyademirhan bende 14.haftamda Fahri bey’e gitmiştim çok memnun kalmıştık uzak olduğu için devam edemedik
Aybuke5 Elyademirhan nasıl 120 ya ben 400 yaptırdım aynı yeri konuştuğumuzdan emin miyiz oranın başında olan doktorlardan Ahmet Vehbi koca doğru mu
Pinarclk Elyademirhan saka gibi. Herkeste ayrı fiyat. Ben belde tıpta nuran takara gidiyrum. Ama kadın saglıgında yapıyormuş ikili testi. Ve 300 tl dedi bana.
Neom EMFE nefize hanımda dogum yapmayı düsünüyorsunuz sanırım anlasmalı oldugu hastanelerden fiyat ögrenebildiniz mı ?
EMFE Pinarclk acaba sizinki detaylı mi .Ben detaylı ulturosan 400 çekilmiştim.ama 28 haftalardaydı sanirim
Pinarclk EMFE hayır ikili test. Daha 11 haftalıgım ben. Yani normlde doktoruma güveniyordum ama bunları duyunca resmen sogudum