Ecemylmz Özellikle kahvaltı yaptıktan sonra aşırı halsizleşiyorum gözlerim kapaniyor oturduğum yerde bile bazen uyuyakalıyorum ,sizde de öyle mi kızlar 🫠
mavikalpvemavikalp Ecemylmz bende 35+6dayım sırf gece güzel uyumak için gündüzleri kendime zulmediyorum Asla uyumuyorum ama ağzım açılmaktan durmuyor fena halsizlik😅
Ecemylmz teacher-mom21 Bende öyleyim ya mutsuzluk yokta o bitkinlik çok kötü hep uyumak istiyorum hamileliğimin ilk aylarına döndüm resmen😀
Vandb 34+3 teyim bende de durummaynı sadece yatmak istiyorum gece uyuyamıyorum gündüz hep uyumak boş boş oturmak istiyorum
Vandb Ecemylmz valla öyle ilk hamilrliğimdede gecede uyuyordum çok zorlamamıştı ama bunda fenayım az kaldı hayırlısıyla
Ecemylmz mavikalpvemavikalp Evet kesinlikle çok haklısınız bende öyle düşünüyorum 😀 İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏🤍
Ecemylmz Vandb Yaa öyle mi benim ilk hamileliğim ve erkek, çok zorluyor beni bazen gece hareketlerinden bile uyuyamıyorum😀
Vandb Ecemylmz benimde ilk erkekti o sakindi fazla rahatsız etmedi yavrum doğdu yine öyle 5 sene geçti hala aynıdır 😊 şimdi kız ama kıpır kıpır sanırım bu zorlayacak beni biraz 🙈