Merve_anne42 Kızlar doktorum bebeğin kilosundan dolayı şeker olabilir dedi açlık kan şekerim ölçüldü ve 50 çıktı yani normal değerden düşük demir de çok yüksek çıktı pazartesi günü sonuca bakılacak ve tokluk şekeri ölçülecek bu durumu yaşayan var mı aranızda
teacher-mom21 Merve_anne42 benim bekarkende kan şekerim çok düşerdi hamile kaldım yine aynı çok sinir yapar aç kalma yanında hep şeker olsun ağzına at titreyince demişti açlığa asla gelemiyorum
Merve_anne42 teacher-mom21 sinirlilik yok bende ama hamilelikte tatlıya zaafım oluştu tokluk şekeri ölçülecek umarım şeker hastalığı çıkmaz