Merhaba hanımlar toxplazma lgg ve lgm hakkında bir bilgisi olan varmı geçen hafta test verdim pozitif çıktı testte yanlisik oalbilecegi söylendi cuma günü eğitim araştırma hastanesinde tekrar test verdim sonuç pazartesi çıkacak benimle aynı durumda olan hamilar bilginizi paylaşır mısıniz🙏