Muratseyma2015 Arkadaşlar çevremde veya akrabalarımızda hiç tüp bebek ile doğan bebek yok ben ilk olucagım erkek olucak ama intette tüp benek ile doğan erkek çocuklar cok hiperaktif oluyormus bilği verebilir misiniz 🥴
mmozaa Muratseyma2015 ilk yorum benden😃 eşimin dayısının oğlu tüp bebek tedavisiylr olmuş. şuan çok beyefendi 20 yaşında ama annesi hep çok sakindi, paşaydı der.
Melekd_28 Benim arkadaşımin kızı odu şu an iki yaşında masallah hiç erkeği aratmıyor çokta zeki. Bence bunun tüp bebekle alakası yok senin hamileliginin nasıl gectigiyle alkali sen ne kadar sakin rahat olursa inşallah bebişinde öyle olur
Muratseyma2015 Melekd_28 biliyorsun erkek çocukların adı çıkmış herkes bi korkutuyor 🤷♀️ İnsallah sağlıkla gelsin 🥰